Best big bore cylinder for Peugeot 103

Auteur Sujet: Best big bore cylinder for Peugeot 103  (Lu 5307 fois)

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Le 12 Décembre 2005 à 11:39
Hello,

could somebody of you tell me which is the best big bore or 50 cc cylinder kit for the Peugeot 103 SP?
Which exhaust system shoul you guys prefer?
Are there some good sites in the internet where i could buy these tuning parts?
At the moment I have a 80 ccm Parmakit cilinder and a 70 ccm Eurocilindro.

Thanks in advance.

Best regards

Mikx_5
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Le 12 Décembre 2005 à 12:37
hey mon gars on est en france ici pas en english  i don t like english because im very bad donc tcho man
103 sp bleu
peugeot XR6 en prépa
kit 50 dr preparer
pot mk pro race
carbu 19
vilo crx
cage aiguille argent ht vitesse
culasse doppler surcompresser
clapet hebo
pipe polini
manchon malossi
a venir
carbu 28
70 mk pro race
alumage mvt
embrayage mk
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Le 12 Décembre 2005 à 17:21
Salut. Mon français est sûrement plus mauvais que ton anglais. C'est la raison, pourquoi j'ai écrit en anglais.
Quelqu'un, celui qu'est le cylindre le plus fort pour le Peugeot 103 peut-il me dire ? Et où de telles parties puis-je commander ou acheter ?
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Le 12 Décembre 2005 à 17:35
it's an umbrella ?


"Tu sais comment j'fais pour avoir une bite de 20cm ?
-Non...?
-J'la plie en 2."
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Le 12 Décembre 2005 à 17:36
Salut a toi, pour les kits tu as http://la-becanerie.fr www.rcv-team.com mais il y en a d'autres que je n'ai pas en tete desole  a3
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[size=18]Donne toi la peine d'ecrire et je me donnerais celle de te lire...
article 1: le modo a toujours raison
article 2: si le modo a tort, se referer a l'article 1
[/size]
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  • ==> www.mon3w.com/adidimob/ <==
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Le 12 Décembre 2005 à 17:38
hello i not speak english !!!lol
alors ta bidalot polini doppler tu peux les acheter sur :
www.la-becanerie.com
www.rcv-team.com
www.stokey.net
www.doppler-europe.com
www.bidalot.fr
si tu veux voir mes mobs vas ici :
===> www.mon3w.com/adidimob/ <===
Si tu veux t'as mob sur mon site contact moi ;) !!

up up up up !!! vend ==> http://forum.mobcustom.com/vt29425-vds-piece-moteur-de-102-101-allumage-rupteur-culasse-etc-....
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Le 12 Décembre 2005 à 17:41
bidalot G2 ou malossi H2O ou polini bloc noir
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Le 12 Décembre 2005 à 17:48
oups j'avais bien sur oublier malossi .  a8
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===> www.mon3w.com/adidimob/ <===
Si tu veux t'as mob sur mon site contact moi ;) !!

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Le 12 Décembre 2005 à 18:19
Citation de: "Mikx_5"
Hello,

could somebody of you tell me which is the best big bore or 50 cc cylinder kit for the Peugeot 103 SP?
Which exhaust system shoul you guys prefer?
Are there some good sites in the internet where i could buy these tuning parts?
At the moment I have a 80 ccm Parmakit cilinder and a 70 ccm Eurocilindro.

Thanks in advance.

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Mikx_5


It seem that a 80 cc Cylinder would be enough for a 103 SP.  (If it's a alu cylinder it will be more powerful than an iron one!)
For the exaust, I do believe that the classics are still good (by example the ninjas exhaust)

What carburetor dou you have and what is your top speed ?
If you don't give us your complete rig, we won't be able to advice you well !
Yamaha TDR 125R Powered
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Le 12 Décembre 2005 à 18:22
iBreaker <======== is a best anglais what is your moyen in english ?? lol
si tu veux voir mes mobs vas ici :
===> www.mon3w.com/adidimob/ <===
Si tu veux t'as mob sur mon site contact moi ;) !!

up up up up !!! vend ==> http://forum.mobcustom.com/vt29425-vds-piece-moteur-de-102-101-allumage-rupteur-culasse-etc-....
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Le 12 Décembre 2005 à 20:10
..it's 45.5 not 47.6..
en gro c'est du 70 pas du 80..lol
proto mbk g2
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Le 12 Décembre 2005 à 20:37
au faite mobcustom c'est un site français, alors pourquoi on se fait chier a parler anglais !!!!
lol lol  :sm32:  :sm30:
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Le 12 Décembre 2005 à 22:50
Citation de: "iBreaker"
Citation de: "Mikx_5"
Hello,

could somebody of you tell me which is the best big bore or 50 cc cylinder kit for the Peugeot 103 SP?
Which exhaust system shoul you guys prefer?
Are there some good sites in the internet where i could buy these tuning parts?
At the moment I have a 80 ccm Parmakit cilinder and a 70 ccm Eurocilindro.

Thanks in advance.

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Mikx_5


It seem that a 80 cc Cylinder would be enough for a 103 SP.  (If it's a alu cylinder it will be more powerful than an iron one!)
For the exaust, I do believe that the classics are still good (by example the ninjas exhaust)

What carburetor dou you have and what is your top speed ?
If you don't give us your complete rig, we won't be able to advice you well !


The cylinder is an aluminium one. But the 80 cc cylinder is from Parmakit and not mounted yet. At the moment an modified 70 cc Polini casted iron cylinder is mounted.
The diameter of the caburator is 19 mm (Dellorto). The crankcase-housing is from Polini. Exhaust system is a modified one from Proma.
The cilinder-head ist also modified from Polini. Crankase itself  is also from Polini.
At the moment the motor is one without variateur (from a Peugeot 103 without SP). Topspeed round about 95 km/h (on the flat road and uphill 90 km/h).
I have a little problem with the variateur motor, because the needed exhaust system (with a ball at the cylinder flange) is to excited for the police in germany, that's an absolute no go.

Greets

Jochen
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Le 13 Décembre 2005 à 12:30
on parle in english pour aider a un mobeur english!!!!!! a5
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article 1: le modo a toujours raison
article 2: si le modo a tort, se referer a l'article 1
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Le 13 Décembre 2005 à 19:34
Citation de: "Mikx_5"
Citation de: "iBreaker"
Citation de: "Mikx_5"
Hello,

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Thanks in advance.

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It seem that a 80 cc Cylinder would be enough for a 103 SP.  (If it's a alu cylinder it will be more powerful than an iron one!)
For the exaust, I do believe that the classics are still good (by example the ninjas exhaust)

What carburetor dou you have and what is your top speed ?
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The cylinder is an aluminium one. But the 80 cc cylinder is from Parmakit and not mounted yet. At the moment an modified 70 cc Polini casted iron cylinder is mounted.
The diameter of the caburator is 19 mm (Dellorto). The crankcase-housing is from Polini. Exhaust system is a modified one from Proma.
The cilinder-head ist also modified from Polini. Crankase itself  is also from Polini.
At the moment the motor is one without variateur (from a Peugeot 103 without SP). Topspeed round about 95 km/h (on the flat road and uphill 90 km/h).
I have a little problem with the variateur motor, because the needed exhaust system (with a ball at the cylinder flange) is to excited for the police in germany, that's an absolute no go.

Greets

Jochen


What a nice rig ! I can't understand why you not just have fun with it ?
Try to make less noise and the cop will let you free.  With that kind of rig if you want more power just buy a real motor bike, it would be better for your own safety !
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